GTranslate

Ukrainian English Polish Russian
(095) 500-7-888, (098) 894-94-93,

Немає часу займатися пошуком турів? Надішліть запит і ми підберемо тур під Ваші вимоги.

X

Відправити запит

Ваше ім'я

Введіть свій E-mail

Повідомлення

Львів - Созополь – Львів (Doris)

Рейс 915/916: Львів – Івано-Франківськ – Созополь – Львів

Міста посадки: Львів, Стрий, Калуш, Івано-Франківськ, Коломия, Чернівці

Кількість ночей Рейс Вартість, Євро
7 Львів-Созополь-Львів 60
10/11 60
14 62

За додаткова плату пропонуємо: комфорт-місця ( з 5 по 16 місце ) - 10 євро з особи

Вартість квитків з тривалістю більше 14 ночей уточнюйте у менеджера

Рейс 915/916: Львів - Івано-Франківськ - Созополь - Львів
Час відправки Місто відправки Зупинка
Україна
07:00 Львів Вул. Наукова,35а// магазин «Сільпо», паркінг
08:00 Стрий Вул. Болехівська, 49// АЗС ОККО
09:30 Калуш Вул. Івано-Франківська,140// АЗС ОККО
10:00 Івано-Франківськ Вул.Калуське шосе, 2-Д// АЗС WOG
11:00 Коломия Вул. Карпатська, 142-б// АЗС ОККО
13:30 Чернівці с.Коровія, вул.Головна, 9 // АЗС Amic Energy
Болгарія
18:30 Каварна Траса Варна - Дуранкула
17:50 Балчик АЗС Лафі
17:30 Албена автостанція
17:20 Кранево автобусна зупинка // «Minimarket» // 45 м від АЗС Онікс
17:10 Золоті піски «Управління» - автобусна зупинка
16:55 Сонячний день автобусна зупинка
16:50 Св. Констянтин і Олена КП при вході в комплекс
16:30 Варна «Поліграфія» - автобусна зупинка
16:00 Камчия Розвилка на Камчію
15:50 Бяла АЗС біля дороги
15:40 Обзор Автостанція
15:00 Сонячний берег (КК Св’ятий Влас, КК Єлєніте) Паркінг Doris LTD,200 м. від автовокзалу (42.693276,27.702487)
14:40 Несебр Готель «Феста Панорама»
14:35 Равда Пошта, ресторан «BEST»
14:30 Алехой Ресторам «Чорне і біле»
14:20 Поморья Автовокзал в новому місті
14:00 Сарафово На роздоріжжі до аеропорту
13:40 Бургас АЗС «Lukoil»//кольцо на виїзді із Бургаса в Варну
13:15 Чорноморець Автостанція
13:00 Созополь Ресторан «Чорне море»

Виїзди по СЕРЕДАХ можлива тривалість 7, 10, 14 ночей (+2)

Виїзди по СУБОТАХ можлива тривалість 7, 11, 14 ночей (+2)

Можливі дні виїзду в Болгарію: четвер, неділя.

Відправлення із Львова Прибуття в Болгарію Відправлення з Болгарії Прибуття в Львів Тривальсть/днів
01.06.2019 02.06.2019 09.06.2019 10.06.2019 7
13.06.2019 14.06.2019 11
16.06.2019 17.06.2019 14
05.06.2019 06.06.2019 13.06.2019 14.06.2019 7
16.06.2019 17.06.2019 10
20.06.2019 21.06.2019 14
08.06.2019 09.06.2019 16.06.2019 17.06.2019 7
20.06.2019 21.06.2019 11
23.06.2019 24.06.2019 14
12.06.2019 13.06.2019 20.06.2019 21.06.2019 7
23.06.2019 24.06.2019 10
27.06.2019 28.06.2019 14
15.06.2019 16.06.2019 23.06.2019 24.06.2019 7
27.06.2019 28.06.2019 11
30.06.2019 01.07.2019 14
19.06.2019 20.06.2019 27.06.2019 28.06.2019 7
30.06.2019 01.07.2019 10
04.07.2019 05.07.2019 14
22.06.2019 23.06.2019 30.06.2019 01.07.2019 7
04.07.2019 05.07.2019 11
07.07.2019 08.07.2019 14
26.06.2019 27.06.2019 04.07.2019 05.07.2019 7
07.07.2019 08.07.2019 10
11.07.2019 12.07.2019 14
29.06.2019 30.06.2019 07.07.2019 08.07.2019 7
11.07.2019 12.07.2019 11
14.07.2019 15.07.2019 14
03.07.2019 04.07.2019 11.07.2019 12.07.2019 7
14.07.2019 15.07.2019 10
18.07.2019 19.07.2019 14
06.07.2019 07.07.2019 14.07.2019 15.07.2019 7
18.07.2019 19.07.2019 11
21.07.2019 22.07.2019 14
10.07.2019 11.07.2019 18.07.2019 19.07.2019 7
21.07.2019 22.07.2019 10
25.07.2019 26.07.2019 14
13.07.2019 14.07.2019 21.07.2019 22.07.2019 7
25.07.2019 26.07.2019 11
28.07.2019 29.07.2019 14
17.07.2019 18.07.2019 25.07.2019 26.07.2019 7
28.07.2019 29.07.2019 10
01.08.2019 02.08.2019 14
20.07.2019 21.07.2019 28.07.2019 29.07.2019 7
01.08.2019 02.08.2019 11
04.08.2019 05.08.2019 14
24.07.2019 25.07.2019 01.08.2019 02.08.2019 7
04.08.2019 05.08.2019 10
08.08.2019 09.08.2019 14
27.07.2019 28.07.2019 04.08.2019 05.08.2019 7
08.08.2019 09.08.2019 11
11.08.2019 12.08.2019 14
31.07.2019 01.08.2019 08.08.2019 09.08.2019 7
11.08.2019 12.08.2019 10
15.08.2019 16.08.2019 14
03.08.2019 04.08.2019 11.08.2019 12.08.2019 7
15.08.2019 16.08.2019 11
18.08.2019 19.08.2019 14
07.08.2019 08.08.2019 15.08.2019 16.08.2019 7
18.08.2019 19.08.2019 10
22.08.2019 23.08.2019 14
10.08.2019 11.08.2019 18.08.2019 19.08.2019 7
22.08.2019 23.08.2019 11
25.08.2019 26.08.2019 14
14.08.2019 15.08.2019 22.08.2019 23.08.2019 7
25.08.2019 26.08.2019 10
29.08.2019 30.08.2019 14
17.08.2019 18.08.2019 25.08.2019 26.08.2019 7
29.08.2019 30.08.2019 11
01.09.2019 02.09.2019 14
21.08.2019 22.08.2019 29.08.2019 30.08.2019 7
01.09.2019 02.09.2019 10
05.09.2019 06.09.2019 14
24.08.2019 25.08.2019 01.09.2019 02.09.2019 7
05.09.2019 06.09.2019 11
08.09.2019 09.09.2019 14
28.08.2019 29.08.2019 05.09.2019 06.09.2019 7
08.09.2019 09.09.2019 10
12.09.2019 13.09.2019 14
31.08.2019 01.09.2019 08.09.2019 09.09.2019 7
12.09.2019 13.09.2019 11
04.09.2019 05.09.2019 12.09.2019 13.09.2019 7

Терміни, які використовуються в правилах

  • Час відправлення - місцевий час, вказаний у квитку як найраніше можливий час відправлення автобуса, який може змінюватися на більш пізній з незалежних від перевізника причин.
  • Багаж - речі, передбачені для особистого використання пасажирів, упаковані в сумки або валізи і переміщувані тим же рейсом в багажному відділенні автобуса.
  • Квиток - договір між Пасажиром і Перевізником, що дає пасажиру право на використання автобусної поїздки відповідно до даних, зареєстрованими в квитку (ім'ям, прізвищем пасажира; маршрутом поїздки; датою і часом).
  • Поїздка - рух за маршрутом в одному напрямку від початкового до кінцевого пункту (включаючи зміни автобусів / пересадки).
  • Вантаж - не упаковані в сумки і валізи речі, передбачені для особистого користування, або інші, не передбачені для особистого користування, речі (продукція, товар, зв'язки, коробки, візки, контейнери та інші предмети).
  • Розклад - графік руху, що містить час, місце і послідовність зупинок на маршруті, а також дні і час здійснення перевезення.
  • Маршрут - встановлений шлях прямування автобуса між певними пунктами.
  • Перевізник - організація, яка взяла на себе зобов'язання перевезення на замовлення, договором з пасажиром або на іншому правовому підставі.
  • Пасажир - фізична особа, що використовує автотранспортний засіб для поїздки і перевезення багажу, а також інші пропоновані перевізником послуги відповідно до договору (квитком) або на іншому правовому підставі.
  • Дійсні проїзні документи - документи, що дозволяють перетинати внутрішні і зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або НЕ закінчиться під час запланованої поїздки.
  • Ручна поклажа - невеликі речі особистого користування, що не перевищують розміри 45 см х 35 см х 20 см (від 01.06.2015.) І вага 5 кг (верхній одяг, жіноча сумка, пляшка води, парасолька, ноутбук і т.д.). Ручна поклажа розміщується під ногами або на багажній полиці. За збереження ручної поклажі під час рейсу, в тому числі зупинок і кордонів, відповідає сам Пасажир.

Дія правил

  • Правила визначають права, обов'язки і відповідальність Пасажира і Перевізника і поширюються на проїзд в автобусах Doris.
  • Витяг з правил, розміщений в квитку, носить лише інформаційний характер. При виникненні спірних ситуацій з питань застосування цих правил між Пасажиром і Перевізником, слід дотримуватися повного тексту зазначених правил.
  • У разі якщо будь-який пункт цих правил суперечить чинним законодавством і правовими актами, то щодо даного пункту діють правила, передбачені в нормативних актах, однак інші пункти правил залишаються дійсними.

Права і обов'язки пасажирів і перевізника при здійсненні перевезень

  • Пасажир зобов'язаний зберігати квиток до закінчення поїздки і пред'являти його на вимогу.
  • Пасажир повинен з'явитися до місця відправлення автобуса, вказаною в квитку не пізніше ніж за 30 хвилин до відправлення і зареєструватися у супроводжуючого не пізніше, ніж за 20 хвилин до зазначеного в квитку часу відправлення автобуса. У разі запізнення Пасажир своїми силами і за свій рахунок наздоганяє автобус.
  • На посадці Пасажир зобов'язаний пред'явити дійсні проїзні документи. Пасажир попереджений про те, що при відмові пред'явити документи або при відсутності будь-якого з документів, перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір з Пасажиром. Перевізник має право також відмовити в поїздці, якщо у екіпажу автобуса є підозри, що проїзні документи можуть викликати у Пасажира проблеми з прикордонними службами і затримку під час проходження кордонів.
  • Дійсні проїзні документи - документи, що дозволяють Пасажиру перетинати внутрішні і зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або НЕ закінчиться під час запланованої поїздки. Перелік цих документів залежить від законодавства країни, з якої або в яку в'їжджає Пасажир.
  • Автобус робить зупинки на маршруті кожні 3-4 години, з огляду на обставини непереборної сили. Тривалість зупинок оголошується водієм або стюардесою. Після закінчення цього часу автобус їде, а Пасажир, що спізнився продовжує маршрут самостійно без компенсації проїзду.
  • Безкоштовно дозволяється перевозити три одиниці багажу, загальний обсяг якого не перевищує 0,2 м³ і вага кожної одиниці не перевищує 30 кг, і ручну поклажу, яка повинна знаходитися в салоні автобуса у пасажира.
  • Додатковий багаж або вантаж приймається до перевезення тільки при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса і за окрему плату. Вільне місце в багажному відділенні визначає водій на посадці, беручи до уваги загальну кількість Пасажирів в автобусі, розподіл по містах і інші фактори.
  • Перевізник має право відмовити Пасажиру в перевезенні додаткового багажу / вантажу.
  • Перевізник не бере на себе відповідальність за нанесення будь-якої шкоди речам, які не допускаються до перевезення в багажному відділенні автобуса згідно п. 3.12., А також за речі що б'ються, що швидко, неправильно упаковані, цінні (гроші, документи, електронні та технічні засоби і т.д.) предмети.
  • Перевізник рекомендує речі, які мають особливу цінність, застрахувати. Перевізник не бере на себе відповідальність за псування зареєстрованого багажу, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обв'язувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з'явилися в ході звичайної амортизації і використання під час поїздки. За збереження ручної поклажі відповідає сам пасажир.
  • Якщо Пасажир є на посадку в брудному одязі, в нетверезому стані (включаючи наслідки вживання алкогольних напоїв / наркотичних засобів) або іншим чином загрозливому або обмежує безпеку, здоров'я або комфорт інших Пасажирів і / або екіпажу, поводиться неадекватно, агресивно, підозріло або не має при собі документів, необхідних для перетину кордону, перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір на здійснення перевезення. В такому випадку Пасажир не допускається до поїздки.

Під час рейсу пасажирам заборонено:

  • Перевозити речовини і предмети, небезпечні для життя і здоров'я людини, а також речовини і предмети, які можуть завдати шкоди майну інших Пасажирів.
  • Розпивати алкогольні напої.
  • Палити в салоні і в туалеті автобуса.
  • Своєю поведінкою заважати роботі екіпажу або створювати незручності іншим Пасажирам.
  • Класти ноги на сидіння або загороджувати прохід в автобусі.
  • Лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.
  • З метою безпеки самого Пасажира, а також щоб уникнути заподіяння шкоди іншим пасажирам і транспортному засобу не рекомендується під час руху автобуса без зайвої необхідності пересуватися по салону автобуса і стояти в проходах.
  • Якщо у Пасажира під час поїздки виникають проблеми з державними інстанціями, а також, якщо пасажир порушує правила перевезення, екіпаж автобуса має право самостійно висадити даного Пасажира з автобуса або звернутися в правоохоронні органи і діяти відповідно за їх вказівками. У таких випадках вартість поїздки не повертається.
  • Пасажир зобов'язаний відшкодувати Перевізнику збитки, що виникли внаслідок прибуття Пасажира на кордон країни прямування (країни транзиту) на транспортному засобі перевізника, наступного за маршрутом, без документа (паспорт і / або віза, інший документ), що дає право на в'їзд в країну проходження (країну транзиту).
  • Пасажир повинен дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування. Пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу, і зобов'язаний відшкодувати його Перевізнику.

Особливі правила:

  • Місця з номерами від 1 до 4 не можуть займати Пасажири молодше 14 років.
  • З метою забезпечення безпеки самих пасажирів, Пасажири з обмеженими можливостями пересування (сенсорні або руху, постійні або тимчасові, душевні) допускаються до поїздки в автобусі тільки в супроводі іншої повнолітньої особи. Супроводжуюча особа не повинна бути з обмеженими можливостями.

Придбання і здача квитка, зміна зареєстрованих в ньому даних

  • Перевізник несе відповідальність тільки за доставку Пасажира в зазначений у квитку пункт. Страхові поліси здоров'я і багажу можна оформити самостійно в страховій компанії.
  • Розкладом руху автобусів не передбачено час для відвідування Duty Free.
  • Всі місця в автобусі однаково комфортні. Перевізник залишає за собою право без попереднього попередження поміняти місце пасажира через зміну автобуса або бажаючи забезпечити безпеку пасажирів і екіпажу і чи з метою максимально якісного здійснення перевезення.
  • У разі, якщо заводом-виробником місце в автобусі обладнано ременями безпеки, Пасажир під час руху автобуса зобов'язаний бути пристебнутим.

Порядок розгляду претензій

  • Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за неналежне оформлення документів на право перетину кордонів держав за маршрутом слідування. У разі недопущення пасажира до поїздки або зняття пасажира з автобуса під час контролю вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
  • Скарги і претензії від пасажирів щодо поїздки (з копіями квитків та ін. Підтверджуючими документами) повинні бути адресовані Перевізнику, що виконував даний рейс, протягом 30 днів після дати виконання поїздки.
  • На заяви, пропозиції і персональні питання пасажирів перевізник залишає за собою право давати відповідь в усній формі.
  • У разі, якщо відправлення за маршрутом затримується з вини перевізника, однак пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії про затримку відправлення і прибуття не приймаються.
  • У разі, якщо відправлення за маршрутом скасовується з вини перевізника, однак пасажир погоджується перенести дату і використовувати поїздку пізніше, то претензії по компенсації виникаючих додаткових витрат не приймаються.
  • Пасажир зобов'язаний з'ясувати всю необхідну і цікаву для нього інформацію до придбання квитка, в тому числі інформацію про: виконання рейсу, доступному сервісі в автобусі, необхідних документах для перетину кордону і т.д.
  • Пасажир зобов'язаний перевірити правильність зазначених у квитку даних відразу після отримання квитка.
  • У разі непередбачених обставин Перевізник має право змінювати / скасовувати рейси, проінформувавши про це Пасажирів за повідомленою під час купівлі квитка телефону (для квитків, куплених в інтернеті, по е-майлу і / або телефону).

Перевізник не несе відповідальності:

  • За відхилення від розкладу, несвоєчасну подачу транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ( "пробки") на дорогах, дії держорганів і т.д., а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов'язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.
  • За будь-які збитки, які виникли у Пасажира через відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого злісного невиконання зобов'язань перевізником.
  • За будь-які збитки, які виникли у Пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (в тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу).
  • При проблемах, що виникають у Пасажира з державними інстанціями в зв'язку з документами (паспорт, візи, страховка і т.д.) або вмістом багажу Пасажира.
  • За речі, залишені або забуті в салоні автобуса. Знайдені в салоні автобуса речі передаються на зберігання в офіс Перевізника, який обслуговує даний рейс. Якщо серед знайдених речей є ті які швидко псуються, вони піддаються негайній утилізації. Якщо власник речей не знаходиться протягом 1 місяця, речі переходять у власність Перевізника. За зберігання знайденої речі (понад 3 днів) при передачі її власнику стягується плата в розмірі 50 EUR.

Про компанію

Пропонуємо подорожі і відпочинок в найпривабливіших країнах і на екзотичних курортах.

Ми в соцмережах:

   

Контакти

Ми завжди на зв'язку! Телефонуйте нам і ми відповімо на Ваші запитання:
 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 (095) 500-7-888,
 (098) 894-94-93,
  м. Калуш, пр. Лесі Українки 88б